Zaspávání

autor: Aspro 21.02.2011 11:54

Dobrý den. Občas se mi stává, že se probudím asi hodinu a půl před časem, kdy se mám budit budíkem, potom znovu usnu, probudím se znovu až hodinu nebo i hodinu a půl po čase, na který byl budík nařízený, a nevzpomínám si, že bych byl budík slyšel, i když nařízený byl dobře a jindy ho slyším. Jsem pak nucený přijít do práce o hodinu později (nebo jen o půl hodiny, ale nenasnídaný a neumytý), zmeškat schůzku a podobně. Co mám udělat pro to, aby už se to neopakovalo?

Odpovědi na otázku

  • Jitka Veletová, studentka medicíny 22.02.2011 21:02
    Každý člověk má individuální potřebu spánku. Můžete vyzkoušet jít spát o něco později a najít tak pro vás ideální délku spánku. Důležitá je také pravidelnost. Obecně se dopuručuje chodit spát zhruba ve stejný čas a stejně tak v určitou hodinu vstávat (i o víkendech). Tělo si pak zvykne na daný rytmus a spánek je kvalitnější. další doporučení najdete také v tomo článku: http://spanek-a-sny.zdrave.cz/zdravy-spanek-/

Adresář

Diskutujte na téma Spánek a sny

Píšeme jinde
  • Recept na živáňskou pečeni krok za krokem

    Recept na živáňskou pečeni krok za krokem

    Živáňská pečeně je pokrm slovenské kuchyně, který má spoustu variant. Klasická příprava spočívá v kombinaci vepřového, jehněčího a hovězího masa, které se napíchá na jehlu a pomalu rožní. Ne každý si může tuto přípravu dovolit, proto si dnes připravíme levnější živáňskou pečeni v troubě.

  • Recept na slaný špagetový koláč krok za krokem

    Recept na slaný špagetový koláč krok za krokem

    Vyzkoušejte tip na rychlý oběd či večeři. Špagetový koláč s balkánským sýrem, špenátovými lístky a čerstvými bylinkami dobře chutná, zasytí a není náročný na suroviny.



Zdravě.cz na Facebooku